ÐаванÑажиÑи pdf Ñайл
|                                                               ÐагалÑÐ½Ñ Ð´Ð°Ð½Ñ | |
| Ðазва | ATAMAN D093S2 |
| ÐÑизнаÑÐµÐ½Ð½Ñ | ШкÑлÑний авÑобÑÑ Ð²Ð¸ÐºÐ¾Ð½Ð°Ð½Ð½Ñ 3. СпеÑÑалÑзований Ð´Ð»Ñ Ð¿ÐµÑÐµÐ²ÐµÐ·ÐµÐ½Ð½Ñ ÑколÑÑÑв молодÑÐ¸Ñ , ÑеÑеднÑÑ Ñ ÑÑаÑÑÐ¸Ñ ÐºÐ»Ð°ÑÑв. |
| Ð Ñк випÑÑÐºÑ | 2019 |
| ÐаÑанÑÑÑ, мÑÑ /ÑиÑ.км | 24 /100 000 |
|                                                         ÐÑÐ½Ð¾Ð²Ð½Ñ Ñ Ð°ÑакÑеÑиÑÑики | |
| ÐолÑÑна ÑоÑмÑла | 4Ñ 2 |
| Ðовна маÑа, кг | 7230 |
| СпоÑÑджена маÑа, кг | 5350 |
| ÐаванÑÐ°Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð½Ð° пеÑÐµÐ´Ð½Ñ / Ð·Ð°Ð´Ð½Ñ Ð²ÑÑÑ | 3100/6000 |
| Ðовжина, мм | 8210 |
| ШиÑина, мм | 2390 |
| ÐиÑоÑа, мм | 3030 |
| ÐолÑÑна база, мм | 4395 |
| ÐолÑÑ Ð¿ÐµÑÐµÐ´Ð½Ñ / заднÑ, мм | 1900/1650 |
| ÐÑнÑмалÑний ÑадÑÑÑ ÑозвоÑоÑÑ, м | 12.5 |
| ÐиÑоÑа ÑÐ°Ð±Ð»Ñ Ð½Ð°Ð´ ÑÑвнем доÑоги, мм | 360 |
| ÐлекÑÑообладнаннÑ, V | 24 |
| ÐмнÑÑÑÑ Ð¿Ð°Ð»Ð¸Ð²Ð½Ð¾Ð³Ð¾ бака, л | 100 |
|                                                                Силовий агÑÐµÐ³Ð°Ñ | |
| ÐвигÑн | Isuzu, 4HK1-Ð5NС, дизелÑ, ÑоÑиÑиÑакÑний, ÑÑдний, з common rail, з ÑÑÑбонаддÑвом |
| ÐÑдповÑднÑÑÑÑ ÐµÐºÐ¾Ð»Ð¾Ð³ÑÑним ÑÑандаÑÑам | EURO-5 |
| РобоÑий об’Ñм, л | 5,193 |
| ÐоÑÑжнÑÑÑÑ Ð´Ð²Ð¸Ð³Ñна, кÐÑ (к.Ñ.) | 114 (154) |
| ÐакÑималÑний кÑÑÑний моменÑ, Ðм (кгÑ. Ð) | 419 (42,8) |
| ÐонÑÑолÑна виÑÑаÑа палива л / 100 км, не бÑлÑÑе: пÑи ÑÑÑÑ Ð· поÑÑÑÐ¹Ð½Ð¾Ñ ÑвидкÑÑÑÑ 60 км / год | 14,5 |
| ÐеÑедпÑÑковий пÑдÑгÑÑÐ²Ð°Ñ | HYDRONIK или WEBASTO |
| СиÑÑема Ð¾Ñ Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ | ÑÑдинна |
| Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â Â ÐÐÐ | |
| ÐÐÐ | Isuzu, MYY6S |
| кÑлÑкÑÑÑÑ Ð¿ÐµÑÐµÐ´Ð°Ñ | 6 впеÑед / 1 назад |
| Тип | Ð¼ÐµÑ Ð°Ð½ÑÑна, ÑÐ¸Ð½Ñ ÑонÑзована на вÑÑÑ Ð¿ÐµÑедаÑÐ°Ñ Ð¿ÐµÑеднÑого Ñ Ð¾Ð´Ñ |
|                                                                         ШаÑÑ | |
| ÐеÑеднÑй мÑÑÑ | ISUZU, ЯпонÑÑ |
| ÐаднÑй мÑÑÑ | ISUZU, ЯпонÑÑ |
|                                                        РÑлÑове ÑпÑавлÑÐ½Ð½Ñ | |
| ÐиÑобник, Ð¼Ð¾Ð´ÐµÐ»Ñ | ISUZU, ЯпонÑÑ |
| Ð ÑлÑове ÑпÑавлÑÐ½Ð½Ñ | з гÑдÑопÑдÑилÑваÑем |
|                                                                      ÐÑдвÑÑка | |
| ÐеÑÐµÐ´Ð½Ñ | Ðалежна, ÑеÑоÑна |
| ÐÐ°Ð´Ð½Ñ | Ðалежна, пневмоÑеÑоÑна |
| ÐолеÑа / Ñини | 6Ñ 17,5; 215/75R17.5 |
|                                                                 ÐалÑмÑвна ÑиÑÑема | |
| РабоÑа | ÐÑдÑавлÑÑна з вакÑÑмним пÑдÑилÑваÑем, двоконÑÑÑна з диÑковими галÑмами на пеÑеднÑй оÑÑ Ñ Ð·Ð°Ð´Ð½ÑÐ¾Ð¼Ñ Ð¼Ð¾ÑÑÑ |
| СÑоÑноÑна | Рколодковим галÑмом, Ñо дÑÑ Ð½Ð° ÑÑанÑмÑÑÑÑ. пÑивÑд Ð¼ÐµÑ Ð°Ð½ÑÑний |
| ÐопомÑжна | ÐазодинамÑÑна на Ð²Ð¸Ñ Ð»Ð¾Ð¿Ð½Ð¾Ð¼Ñ ÑÑакÑÑ |
| ÐапаÑна | Ðожен з конÑÑÑÑв ÑобоÑÐ¾Ñ Ð³Ð°Ð»ÑмÑÐ²Ð½Ð¾Ñ ÑиÑÑеми. |
| ABS | ÐаÑегоÑÑÑ I |
|                                                                           ÐÑзов | |
| Тип | ÐеÑÑÑий вагонного ÑÐ¸Ð¿Ñ |
| ÐÑлÑкÑÑÑÑ Ð´Ð²ÐµÑей Ð´Ð»Ñ Ð¿Ð°ÑажиÑÑв | 2; Ð¾Ð´Ð½Ñ Ð¾Ð´Ð½Ð¾ÑÑÑÐ»ÐºÐ¾Ð²Ñ Ð¿Ð½ÐµÐ²Ð¼Ð°ÑиÑÐ½Ñ Ð´Ð²ÐµÑÑ, аваÑÑйний Ð²Ð¸Ñ Ñд – Ð¼ÐµÑ Ð°Ð½ÑÑнÑ, на пÑÐ°Ð²Ð¾Ð¼Ñ Ð±Ð¾ÑÑÑ Ð°Ð²ÑобÑÑа. |
| ÐолÑÑ Ð°Ð²ÑобÑÑа | ÐовÑий, попеÑÐµÐ´Ñ Ñ Ð·Ð·Ð°Ð´Ñ Ð½Ð° кÑÐ·Ð¾Ð²Ñ Ð°Ð²ÑобÑÑа нанеÑÐµÐ½Ñ Ð·Ð½Ð°ÐºÐ¸ «ÐÑÑи» Ñа «ÐÐ±Ð¼ÐµÐ¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¼Ð°ÐºÑималÑÐ½Ð¾Ñ ÑвидкоÑÑÑ», з ÑиÑÑами Ð¾Ð±Ð¼ÐµÐ¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð¼Ð°ÐºÑималÑÐ½Ð¾Ñ ÑвидкоÑÑÑ 70 |
| ÐзеÑкала заднÑого Ð²Ð¸Ð´Ñ Ð·Ð¾Ð²Ð½ÑÑÐ½Ñ | РпÑдÑгÑÑвом, пÑаве дзеÑкало забезпеÑÑÑ Ð²Ð¾Ð´ÑÑÐ²Ñ Ð· його ÑобоÑого мÑÑÑÑ Ð¼Ð¾Ð¶Ð»Ð¸Ð²ÑÑÑÑ Ð²ÑзÑалÑного конÑÑÐ¾Ð»Ñ Ð·Ð° пÑоÑеÑом поÑадки Ñ Ð²Ð¸Ñадки ÑколÑÑÑв вÑд ÑÑÐ²Ð½Ñ Ð´Ð¾Ñоги повеÑÑ Ð½Ñ ÑÑÑпенÑ. |
|                                                                          Салон | |
| ХаÑакÑеÑиÑÑики Ñалона | ЧоÑиÑÑÐ¾Ñ ÑÑдне ÑозÑаÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ ÑÐ°Ð»Ð¾Ð½Ñ |
| ÐагалÑна паÑажиÑомÑÑÑкÑÑÑÑ | 31 |
| ÐÑлÑкÑÑÑÑ Ð¼ÑÑÑÑ Ð´Ð»Ñ ÑидÑÐ½Ð½Ñ Ð±ÐµÐ· ÑÑÐ°Ñ ÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ð¼ÑÑÑÑ Ð²Ð¾Ð´ÑÑ | Салон обладнаний 31 м’Ñкими ÑидÑннÑми з пÑдлокÑÑниками.
28 мÑÑÑÑ Ð´Ð»Ñ ÑколÑÑÑв + 3 мÑÑÑÑ Ð´Ð»Ñ ÑÑпÑоводжÑÑÑÐ¸Ñ Ð¾ÑÑб ÐÑдповÑÐ´Ð°Ñ Ð²ÑÑм вимогам Ñ Ð½Ð¾Ñмам безпеÑÐ½Ð¸Ñ Ð¿ÐµÑÐµÐ²ÐµÐ·ÐµÐ½Ñ Ð´ÑÑей згÑдно Ñмов ÐСТУ 7013: 2009. |
| Тип ÑидÑÐ½Ñ | СпеÑÑалÑнÑ, з ÑнÑегÑованими пÑдголÑвниками, обладнаними пÑдлокÑÑниками, поÑÑними двоÑоÑковими ÑеменÑми безпеки. Ðа пеÑеднÑÐ¾Ð¼Ñ Ð¿ÑÐ°Ð²Ð¾Ð¼Ñ ÑидÑÐ½Ð½Ñ Ñ ÑидÑÐ½Ð½Ñ Ð²Ð¾Ð´ÑÑ Ð²ÑÑÐ°Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ñ ÑÑиÑоÑÐºÐ¾Ð²Ñ ÑÐµÐ¼ÐµÐ½Ñ Ð±ÐµÐ·Ð¿ÐµÐºÐ¸. Ð’ÑкÑ, неÑозкладнÑ. |
| Ðагажники Ð´Ð»Ñ Ð¿Ð¾ÑÑÑелÑв | ÐеÑÐ°Ð»ÐµÐ²Ñ ÑÑÑки пÑд подÑÑками ÑидÑÐ½Ñ Ð´Ð»Ñ ÑколÑÑÑв (пÑи ÑÑÐ¾Ð¼Ñ Ð·Ð°Ð»Ð¸ÑаÑÑÑÑÑ Ð´Ð¾ÑÑаÑнÑо мÑÑÑÑ Ð´Ð»Ñ Ð½Ñг) |
| ÐопеÑеджÑвалÑна ÑигналÑзаÑÑÑ | ÐвÑкова (пеÑеÑивÑаÑÑий Ñигнал з макÑималÑним ÑнÑеÑвалом до 1 Ñ.), Ñка ÑнÑоÑмÑÑ Ð¿ÑÑÐ¾Ñ Ð¾Ð´Ñв пÑо небезпекÑ, Ñ Ð²ÐºÐ»ÑÑаÑÑÑÑÑ Ð· ÑвÑÑловим Ñигналом заднÑого Ñ Ð¾Ð´Ñ |
| ÐнÑÑÑÑÑÐ½Ñ Ð´Ð·ÐµÑкала Ð´Ð»Ñ ÑпоÑÑеÑÐµÐ¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð·Ð° паÑажиÑами (Ð´Ð»Ñ Ð²Ð¾Ð´ÑÑ) | ТÑи |
|                                       СиÑÑема кондиÑÑÑÐ²Ð°Ð½Ð½Ñ Ñа Ð¾Ð¿Ð°Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ | |
| СиÑÑема Ð¾Ð¿Ð°Ð»ÐµÐ½Ð½Ñ | Ð Ñдинна, комбÑнована вÑд авÑономного обÑгÑÑваÑа, з’Ñднаного з ÑиÑÑÐµÐ¼Ð¾Ñ Ð¾Ñ Ð¾Ð»Ð¾Ð´Ð¶ÐµÐ½Ð½Ñ Ð´Ð²Ð¸Ð³Ñна Ñ Ð¾Ð¿Ð°Ð»ÑваÑÑв ÑадÑаÑоÑного ÑипÑ, вÑÑÐ°Ð½Ð¾Ð²Ð»ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð² паÑажиÑÑÑÐºÐ¾Ð¼Ñ ÑÐ°Ð»Ð¾Ð½Ñ |
| СиÑÑема венÑилÑÑÑÑ | ÐÑипливно-виÑÑжна ÑеÑез кваÑиÑки Ð±Ð¾ÐºÐ¾Ð²Ð¸Ñ Ð²Ñкон Ñ Ð»Ñки в Ð´Ð°Ñ Ñ. |
|                                                           ÐодаÑÐºÐ¾Ð²Ñ ÑиÑÑеми | |
| СиÑÑема кÑÑÑÐ¾Ð²Ð¾Ñ ÑÑÑйкоÑÑÑ | EVSC |
| СиÑÑема боÑÑÐ¾Ð²Ð¾Ñ Ð´ÑагноÑÑики | OBD |
| ÐнÑипÑобÑкÑовоÑна ÑиÑÑема | ASR |
| ÐакÑималÑна ÑвидкÑÑÑÑ (з ÑÑÐ°Ñ ÑваннÑм дÑÑ ÑÑнкÑÑÑ Ð¾Ð±Ð¼ÐµÐ¶ÐµÐ½Ð½Ñ ÑвидкоÑÑÑ), км / год | 70 (Ð¾Ð±Ð¼ÐµÐ¶ÐµÐ½Ð½Ñ ÑпеÑÑалÑним пÑиÑÑÑоÑм) |